ocatvia 1, 1.8 20V, powracająca lampka "check engine&qu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pawel77
    Classic
    • 2010
    • 7

    ocatvia 1, 1.8 20V, powracająca lampka "check engine&qu

    Zamieszczone przez adamzg
    Zamieszczone przez miron75
    Coś dobrego dla właścicieli O2 przed liftem, navi w wersji A (np: 1Z0035680A), gateway w wersji < 1K0907530L
    Specjalnie spreparowany soft:

    Sprawdzone na sobie, działa.

    w ściągniętym obrazie należy zamienić pqtable z sktable, co by maxidot się nie wieszał.

    efekt:
    - działa maxidot
    - wersja A staje się wersją C
    - nie wybija baterii i nie trzeba zmieniać gateway'a
    - nie występuje syndrom regensburg'a
    (edit: jednak występuje, ale fix'a łapie po 15-30 sek, stąd na początku w ogóle tego problemu nie zauważyłem. Dopiero po przełączeniu na mapę od razu po włączeniu, po komunikacie "navigation starting up" widać, że startuje w Regensburg. Ale jak pisałem, fix jest błyskawiczny 15-30 sek.)
    - aktywne testmenu
    - mamy najnowszy soft 2724 z jego wszystkimi zaletami

    wady:
    - nie działają mapy z bmw
    może nasz magik grygy coś wymyśli żeby mapy działy
    ja myślę, że bez tych map nawet warto się zainteresować tym softem.
    szczególnie dotyczy to posiadaczy wersji A urządzenia, normalnie nie da się zupgrade'ować wersji A do softu 27xx. W porównaniu do wersji 26xx dostajemy szybszy fix gps i brak problemów z wywalaniem baterii. Poza tym przy mapach BMW chyba traci się lane guidance co akurat dla mnie jest ważne za granicą.
  • myriametr
    Classic
    • 2009
    • 2

    #2
    ocatvia 1, 1.8 20V, powracająca lampka &quot;check engine&qu

    Witam
    Problem pojawił się dwa miesiące temu, po odpaleniu na zimnym silniku samochód dławił się przez pierwsze 300m wkrótce zapaliła się lampka ( check engine ), "diagnoza serwisu- wymienić przepustnicę i zawór" po wymianie i przejechaniu 200km lampka ponownie się zapaliła ale bez żadnych objawów, "diagnoza serwsiu -wymienić świece i olej" po przejechaniu 200km lampka ponownie się zapala "diagnoza serwisu- problem z ciśnieniem paliwa, wymienić filtr paliwa" po przejechaniu 200km znów lampka się zapala,

    Pytanie brzmi - co to może być ?
    I gdzie w Warszawie jest jakiś dobry serwis ?

    z góry dziękuję za odpowiedzi,
    pozdrawiam
    WS

    Komentarz

    • Stefan_KTP
      Drive
      • 2009
      • 65

      #3
      podjedź na Syreny 14 (tutaj link: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=24912 ), powinni dać radę. U mnie check też się palił, w ASO mieli dużo pomysłów co by wymienić, a poszedł tylko przekaźnik
      Stefan_KTP

      Komentarz

      • ruwado
        RS
        • 2009
        • 14885
        • Octavia IV (NX3)

        #4
        Zamieszczone przez myriametr
        Witam
        Problem pojawił się dwa miesiące temu, po odpaleniu na zimnym silniku samochód dławił się przez pierwsze 300m wkrótce zapaliła się lampka ( check engine
        Od długiego czasu mam takie same objawy (tylko w wilgotne poranki - potem wszystko wraca do normy). na kompie wyszło:
        - wypadanie zapłonów na 3 cylindrze
        - sonda lambda.
        ASO to porażka - dawno olałem temat tego błędu. Ostatnio próbowałem w prywatnym serwisie, ale tez odpadli (polecili znaleźć dobrego elektryka).

        Czy na Syreny faktycznie zajmują się i elektryką i mają dobrych speców w tym temacie?
        pozdrawiam - Darek

        Komentarz

        • Polska77
          Ambiente
          • 2009
          • 166

          #5
          Miałem ostatnio podobny przypadek. Po odpaleniu na zimnym silniku nie zgasła kontrolka silnika, zastanawiałem się co może być, miałem podjechać gdzieś i sprawdzić błąd pod VAGIEM ale przypomniało mi się, że zalałem benzynę 95 i to na takiej dość szemranej stacji, zawsze staram się lać 98 lub 100 oktanów, w piątek zalałem ultimate 98 na BP po przejechaniu 200 km lampka zgasła. Może u Ciebie kolego to też wina paliwka???

          Pozdrawiam.
          Octavia RS 1.8 T

          Komentarz

          • pcbs
            Drive
            • 2007
            • 42

            #6
            W każdej Skodzie z tym silnikiem (AGU) jest kontrolka "check engine"? :twisted: Bo u mnie nie ma

            Komentarz

            • rkb
              RS
              • 2008
              • 2152
              • Rapid Spaceback (NH1)
              • CYVB 1.2 TSI 110 KM

              #7
              jak to nie ma? ktos ci wsadzil zegary od malucha? :P
              Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

              Komentarz

              • horhe358
                Drive
                • 2009
                • 90
                • Octavia III (5E3)
                • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                #8
                Witam,

                U mnie przy tego typu problemie okazało się, że uszkodzony był czujnik temp. paliwa.

                pozdr.,
                Paweł

                Komentarz

                • myriametr
                  Classic
                  • 2009
                  • 2

                  #9
                  Witam
                  Pojechałem pod wskazany adres ul.Syreny 14, przemiły Pan skasował błąd który ma podobno związek z rodzajem paliwa które tankuję, zaznaczam że do tej pory lałem 95,

                  Na ul.Syreny 14, miła fachowa szybka obsługa - kasowanie błędu gratis

                  Spróbuję zmienić paliwo na 98, zobaczymy jaki to da efekt,

                  Tak dla pełnej informacji serwis którego nie polecam a który od kilku tygodni borykał się z problemem to Sinclan na grochowskiej,

                  Dzieki za pomoc
                  pozdrawiam

                  Komentarz

                  • jacog
                    Rider
                    • 2008
                    • 420
                    • Felicia I (6U1)

                    #10
                    Dolać środek do czyszczenia wtryskiwaczy. Świece wykręcić i przeczyścić tez nie zaszkodzi. Albo któraś cewka zapłonowa pada (tam są chyba osobne na każdą świecę) - gdy wystąpi objaw warto by od razu wykręcić świece i zobaczyć, która jest mokra od paliwa (jeżeli wina wtryskiwacza to żadna nie powinna byc zalana paliwem). Ogólnie tysiąc rożnych możliwości - a ASO jak to ASO zaczęło od najdroższego

                    Komentarz

                    • kmicio
                      Ambiente
                      • 2008
                      • 233

                      #11
                      Zobacz na świecy czy na jej porcelanie nie ma czarnego nalotu. Jeśli jest może być że uciekają zapłony - czyli cewka ma przebicie na mase. Sprawdź to.
                      *1B1B*1.8T*4x4
                      *1B1B*1.9T*DSG

                      Komentarz

                      • cezary405
                        Classic
                        • 2010
                        • 8

                        #12
                        ja w swojej octavi 1.8 turbo 2005rok mialem taki sam problem,tyle ze nie wchodzil mi na obroty,dlawil sie,zapalal bez problemu,wrazenie takie jakby jeden cylinder nie pracowal-nie bylo mocy.

                        Po diagnozie vagiem-pierwszy cylinder nie pracowal-czyli albo swiece albo cewka,okazalo ze ze cewka padla,wymieniona i wszystko jak na razie jest ok

                        Komentarz

                        Pracuję...